2012. szeptember 26., szerda

Kedd - Egyre jobb, több energia

A korábbi Könnyű erő programomnál elkövettem azt a hibát, hogy nem mindig maradtam friss a nap végére.  Nem volt nehéz ezt elérni, egyszerűen csak sok plusz saját testsúlyos gyakorlást is tettem a program mellé, illetve a sok dupla Clean is nagyon kifárasztott (ezt nyomásokkal és guggolásokkal együtt végeztem).
Ráadásul túlzásba vittem a Húzódzkodás kihangsúlyozását, pedig az már amúgy is jól ment, nem kellett volna erre annyi energiát elpazarolni.

Na de most:
Tényleg csak a kötelezőket (+ egy kis falnál le-fel sétálós híd) végzem el, felfrissülve fejezem be az összes edzést, tényleg csak gyakorlom a mozdulatokat, nem pedig az a cél hogy valahogyan megcsináljam (akár gyenge technikával) a gyakorlatot.
Egyszerűen minden jól megy, ráadásul tele vagyok energiával, amit egyenlőre nem is tudok nagyon kezelni.
Sokan írják azt, hogy az a nehéz ebben a Könnyű erő dologban, hogy többet akarsz csinálni,  mint ami elő van írva. Van ebben valami, de mivel nekem nincs sok időm edzeni (de persze szinte minden nap szükségem van egy kis mozgásra), ezért még pont jól is jönnek ezek az előírások :)

Este:
- ZNWU

- TGU (40) 1-1
- MP (28) 2*5-5
- Pistol (16) 2*5-5
- Húzódzkodás (28) 5
- Lendítés (24) 10/20 felosztás, 7/kör, 10 kör

- IC
- SMR

39 perc volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.