2013. április 21., vasárnap

Csütörtök és vasárnap - pótlás

Egy kicsit le vagyok maradva, mert szabin voltam és egy cseppet sem volt kedvem eddig bekapcsolni a gépet. Most viszont pótlás

Csütörtökön edzéstartás előtt, közben (pihenőidőkben) és után végeztem el az "erősségeim" napos gyakorlásomat: Front lever rávezető, back lever, pistol és egykezes húzódzkodás rávezető gyakorlatokat végeztem. Időt nem lett volna értelme mérni. Edzés után közös bulit tartott a csapat, amit nagyon élveztem mert jó volt a hangulat :)

Vasárnap Planché rávezetők és egykezes fekvőtámaszok voltak. Végén egy kis Trifecta is volt. Most a Planché rávezető nem ment túl jól, viszont az egykezes fekvő egészen jól alakul. Kivételesen 19 perc alatt lett meg minden.

Egyébként meg hatalmas sétákat tett a kis családunk a gyönyörű időben. Végre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.