2013. április 26., péntek

Csütörtök - Nehezen indult

Nem éreztem magam jó formában, nem hittem volna hogy lesz ebből gyakorlás. Délután csak azért is nekiálltam és megint bebizonyosodott, hogy ez nekem gyógyszer. Királyul ment minden és felfrissültem teljesen.

Most 18 perc alatt végeztem

Délután:
- TS bemelegítés

- Front lever rávezető
- Pistol
- Back lever (szűk és széles fogással is, ami utóbbi azért nem túl kellemes. Nem a gyakorlat nehézsége miatt, hanem a csuklóm ez esetben kényelmetlen pozíciót vesz fel. Megjegyzem gyűrűn nem lenne ilyen probléma, szerintem majd kipróbálom úgy is)
- Egykezes húzódzkodás rávezető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.