2013. április 29., hétfő

Hétvége - Lemaradtam

Nem volt időm jegyzetelni a hétvégén, ezt most teszem meg.

Pénteken kihasználtam a teljes 20 percet, mert gyakoroltam még ezt-azt. A szokásos Planché rávezetőn és egykezes fekvőtámaszon kívül volt még egykezes-egylábas fekvőtámasz és Kettlebell BUP (20) is, ami utóbbi nagyon jó kis gyakorlat, kiválóan használható a katonai nyomás korrekciós gyakorlataként (persze önmagában is kemény gyakorlat).
Planché rávezető most ne volt az igazi, de az egykezes fekvő illetve az egykezes-egylábas fekvő nagyon királyul ment. A végén volt persze Trifecta is.

Szombaton Budapesten voltunk a Judo EB-n.

Vasárnap totál fáradt voltam, nem volt kedvem semmihez, csak az alvásra tudtam gondolni. Este felé azért csak rászántam magam a mozgásra, megcsináltam a szokásosakat (Front lever rávezető, kb. 20 mp Back lever kitartás egyben, Pistol és egykezes húzódzkodás rávezető) és milyen jó hogy ezt tettem. Felfrissültem, jól ment minden, ráadásul megvolt az egész 16 perc alatt

3 megjegyzés:

  1. miket csinálsz egykezes rávezetőket? Így, hogy már maga az egykezes önmagában is megy...

    VálaszTörlés
  2. Törülközős húzódzkodást csinálok nagyon alacsony ismétlésszámmal (általában 2*1-1), az alsó és felső pozícióban kb. 3 másodperc statikus tartással.

    És hogy miért csinálom, ha már úgyis megy az egykezes húzódzkodás? Nem is tudom.....szeretek húzódzkodni, de utálom a magas ismétlésszámokat, ezért maradok ennél a kompromisszumnál

    VálaszTörlés
  3. Értem, törölközôs.

    Jah, nem is azért kérdeztem, hogy ha már megy, akkor nem is szabadna ;-)
    Csak, hogy akkor már miért nem csinálgatod néha magát az egykezest...
    Talán vmelyik régebbi bejegyzésedben olvastam, hogy a cél, pontosabban nem a cél, csak jó lenne 5-öt megcsinálni egy kézzel ;-)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.