2013. április 23., kedd

Kedd - Késői

Most viszonylag későn álltam neki este gyakorolni, kb. fél 9 volt. Réges régen volt olyan, hogy simán nekiálltam este 11-kor is edzeni (mert hát ha kimarad egy nap akkor nem leszek elég erős, izmos, stb.) és persze csodálkoztam, hogy rossz alvó vagyok.

Most is csak azért álltam neki, mert kellett valami mozgás a napi stressz és sok ülés mellé, és azért nem is volt túl későn, nem zavart be az alvásba.

Este:
19 perc

- "Crawls"......ez valami királyságul felkészít a nyomás (jellegű) napra. Ha jól végzem a gyakorlatot, akkor úgy érzem, hogy minden a helyén van, minden hatékonyan tud összedolgozni. Jól is ment minden.
- IM (a kényes részeket mozgattam át)

- Planché rávezető......nagyon szeretem ezt a gyakorlatot is, úgy érzem hogy ezzel  + Pistol + Back lever ellenék egy örök életre
- Egykezes fekvőtámasz
- Tapsolós fekvőtámasz (csak úgy ráadásként, a játék kedvéért)

- Trifecta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.