2013. április 11., csütörtök

Human Flag videó!!!

Nem volt időm edzeni szerdán, nagy rohanásban voltam, összejöttek a dolgok.

Este, edzéstartás előtt találkoztam Imre Máté SFG-vel és egy jót (bár rövidet) beszélgettünk az edzésekről, saját testsúlyos gyakorlásokról. A beszélgetés alatt eszembe jutott, hogy továbbra sem tudom megcsinálni a Muscle Up-ot gyűrűn, ami eszembe juttatott egy másik gyakorlatot is, ami eddig nem ment, ez pedig az Emberi Zászló bordásfalon. Oszlopon megy már, amiről korábban már tettem fel képet, itt megtekinthető, viszont a bordásfalon a fogásra nem akartam ráérezni.

Gondoltam rápróbálok, kíváncsi voltam hogy most hogyan megy. Mindenféle rávezetés nélkül kipróbáltam és egy tök szép Zászló sikeredett (érzésre is királyság volt). Na mondom, ha ez ilyen jól megy, akkor videózzuk le (legalább lesz mit felrakni, úgy is kezdek kifogyni). Újra megcsináltam, ekkor meg nem akart menni. Próbálkoztam még 3-szor, nem akart menni. Azután rápróbáltam úgy, hogy nem ment a kamera,akkor meg megint összejött egy király ismétlés. Úgy látszik a Központi Idegrendszer nem szereti ha kameráznak :)

Azért még egyszer rápróbáltam és ez lett belőle. Mint mindig, lehetne szebb is (volt is ennél szebb, csak hát elfáradtam a nagy igyekezetben), de nem érdekel....legalább ennyire megy :)


2 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.