2013. április 9., kedd

Hétfő - Gyűrű

Főleg gyűrűn dolgoztam. Egy kis változatosság kellett, ezért ezen akartam elvégezni a Front lever rávezetőket és a Back levert, de aztán csináltam egy kis L-sit-et is rajta (illetve próbaképpen megnéztem a Planché rávezetőt is rajta.....hű.....kemény, de nagyon bejött...lehet hogy ezen fogom csinálni a későbbiekben). Szeretem ezt az eszközt, mert keményen megdolgoztat (jobban mint ha rúdon dolgoznék), viszont a csuklóm nem vesz fel kényelmetlen helyzeteket, így csak a gyakorlatra koncentrálhatok.

Szerintem többet fog ez szerepelni nálam.

Este:
20 perc
- TS bemelegítés

- Front lever rávezető gyűrűn....ez sokkal könnyebben megy így, mint rúdon
- Back lever gyűrűn...érdekes élmény (eleinte félelmetes a himbálódzás, de egyébként könnyen rá lehet érezni és akkor nagy király ez a gyakorlat)
- Egykezes húzódzkodás rávezető
- L-sit gyűrűn

Nagyon fáradtnak éreztem magam egész nap (tavaszi fáradtság?), este nem is nagyon volt kedvem nekikezdeni, de tudom magamról, hogy pont ilyenkor szoktam jobban teljesíteni, ezért nekiugrottam és tök jó edzés lett belőle....frissítő volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.