2012. július 18., szerda

Kedd - Gyakorlás

Eléggé álmos és fáradt voltam, de sokat ültem a gép előtt, ezért valami átmozgatást szerettem volna csinálni. Nagyon erőlködős dolgok helyett inkább gondoltam megcsinálok egy olyan gyakorlatot, amivel már régóta szemezgetek. Ez egy hibrid, nem is tudom hogy írjam le (elmondani, megcsinálni könnyebb mint leírni :)).

Persze azért csináltam mást is, de a hibriden volt a lényeg.

Délután:
- Primal Charge flow
- mélyguggolás gyakorlása fej felett tartott rúddal

- TGU (24) 1-1....nagyon lassan, kb. 1 perc fel, 1 perc le
- Hibrid: 1 dupla clean, majd súlyok letétele nélkül 1 dupla FS, majd rögtön 1 dupla MP.....mindezt úgy (és itt jön a lényeg), hogy a súlyokat fejjel lefelé tartottam. Dupla 16-al végeztem. Nem vészes, de nagyon oda kell figyelni hogy a súlyok ne induljanak el oldalra. Fogáserősítésnek sem utolsó ez a gyakorlat.
Ebből volt 1,1,2,2 ismétlés

Ezután jött egy másik hibrid, ami szinte ugyanaz volt mint az előbbi, csak  dupla 24-el végeztem és nem fejjel lefelé tartott súllyal. Ezt csak az íze kedvéért csináltam :)
- Hibrid: (1 dupla clean +1 dupla FS + 1 dupla MP (24-24) )* 4,3,2,1 (vagyis létra lefelé ebből a gyakorlatból)
- Farmer walk (24-24) 80 méter
- SMR

Ez 38 perc volt

Este:
- V- lábemelés
- ugrálókötelezés
200 db tekerés
dupla tekerés gyakorlás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.