2012. július 20., péntek

Csütörtök - Bágyadt

Szerdán munka után lefeküdtem egy kicsit aludni, gondoltam szükségem van rá....délután fél 6-tól másnap reggel 6-ig aludtam....úgy néz ki tényleg szükségem volt rá :) Nagyon kellett már.

Csütörtök délután gyakoroltam egy kicsit. Nem volt sok időm, de fel akartam rázni magam az esti kezdő csoport előtt. Főleg saját testsúlyos gyakorlatok voltak Swinggel megspékelve. 27 perc alatt csináltam meg az egészet, ami azt eredményezte hogy ki is pukkantottam magam rendesen. Este még csináltam kevés Varjútartást és abból kézállásba emelkedést, meg nem bírtam ki hogy ne pörgessek le 250 db tekerést az ugrálókötelemmel (ez az új kedvencem :))

Délután:
- ZNWU
- FMS korrekciós gyakorlatok

- 2 kőr
Pistol 2-2
Egykezes fekvőtámasz 3-3
Falnál le-fel sétálós híd 6

- Lendítés (24) összesen 100 db

Este:
- IM (Super Joints)
- Varjútartásból kézállás 3*1
- Ugrálókötelezés 250 db tekerés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.