2012. július 23., hétfő

Vasárnap - Még a szokásosnál is gyorsabb

Szabadságon vagyok, nem akarom a drága, pihenésre szánt időmet túl sok edzéssel eltölteni, de mint tudjuk az edzés gyógyszer, ezért én minden nap mozgok valamit. Persze az intenzitás nem mindig ugyanaz. Most is csak egy laza átmozgatást terveztem, semmi komoly.

Kemény 12 percet mozogtam tegnap, ami tökéletesen gyakorlás jellegű volt. Nem volt semmi bemelegítés és levezetés sem, csak fogtam a bellemet és gumiszalagomat (ennyit hoztam magammal, de nem aggódok az edzéseim miatt, akár a saját testsúlyommal is tökéletes edzéseket tudnék összehozni...hála a megfelelő edzéstapasztalatnak és az edzéselvek ismeretének) és csináltam ezt-azt. Királyul esett :)

Este:
- Fekvőtámasz (zöld gumiszalag) 3*5
- Goblet + curl (24) 2*5
- Lendítés (24) 105 darab összesen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.