2012. július 4., szerda

Kedd - Némi átmozgatás

Későn értem haza Győrből. Ahogy hazaértem egyből vettem a cuccaimat és már indultam is tartani haladó és kezdő edzést. Az edzéstartás alatti, közötti pihenőkben, szünetekben csináltam pár ismétlés pistol-t, dupla C+MP-t és húzódzkodást.

Ez lett a végén:

Este:
- pistol (16)
1-1
2-2
3-3
nagyon jól ment

- húzódzkodás belelépve a súlyba
4 (16-16)
3 (20-20)
2 (24-24)....még ez is könnyedén ment, gondoltam rápróbálok egy nagyobbra
0 (28-28)....ez azért már sok volt, főleg belelépve.

- Dupla C+MP
5 (24-24)
3 (28-28)
1 (32-32)

Otthon volt még SMR is

A héten megpróbálok csinálni egy videót az 54-es húzódzkodásról, remélem még mindig menni fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.