2012. július 7., szombat

Péntek - Egy kis ez, egy kis az

Végre esett az eső, felfrissült a levegő és vele én is. Természetesen volt kedvem mozogni, ezeket csináltam:

Este:
- Primal Charge flow.....régen csináltam, már kellett

- TGU (24,32,40) 3*1-1....régen csináltam 24-nél nagyobbal, aggódtam hogy nem fog menni a 40-essel, de úgy látszik nagyon jót tett a könnyű erő program, teljesen felerősítette a testemet. Könnyed ismétlés volt a 40-essel.

- 2 kőr:
pistol 2-2
kézállásból nyomás 5
falnál le-fel sétálós híd 5

- 3 kőr:
Dupla C+FS (24-24) 3
Farmer walk (24-24) 32 méter

-Lendítés (24) 5*10

- SMR (egész test)

44 perc volt az egész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.