2012. november 15., csütörtök

Csütörtök - Zagyva egyveleg

Tervezgetem az új edzésprogramomat, ezért most próbálgattam ezt-azt. Sok mindent csináltam, de tervszerűen tettem mindezt, tudnom kell miben hol tartok.

Ezeket a gyakorlatokat végeztem (ismétlés- és sorozatszámokat nem írok, egyrészt mert nem emlékszem rájuk, másrészt mert nem ezen volt a hangsúly):

- BB bemelegítés
- SMR

- TGU (32)
- Lendítés (24)

- Egykezes fekvőtámasz
- Egykezes húzódzkodás rávezető I. szint
- Pistol
- Front Lever
- Falnál le-fel sétálós híd
- Kézállásból nyomás

- Dupla C+MP (20-24)

- IC
- SMR

45 perc lett ez az egész, ami sokkal hosszabb, mint a szokásos edzéseim (bár ezt nem igazán lehet se edzésnek, se gyakorlásnak nevezni), de ezt muszáj volt így végigvinni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.