2012. november 8., csütörtök

Szerda - Kipukkantam

Ez keményre sikeredett, még úgy is, hogy elnéztem az időt (10 perces AMRAP helyett a végén csak 9 perc lett) ráadásul az ismétlésszámokkal is megkavarodtam egy kicsit, így fogalmam sincs hogy miből mennyi sikeredett.

32 perc alatt végeztem a szerdai mozgolódásommal, az edzés elejét megtoldottam egy kis SMR-rel, a végét meg egy kis nyújtással, ezért lett ilyen hosszú. Nem bánom, kellettek most ezek.

Este:
- BB bemelegítés
- SMR

- TGU
1-1 (24)
1-1 (32)
- Egykezes húzódzkodás rávezető I. 2*2-2 (mert hát fejembe vettem, hogy felhozom a balkezes egykezes húzódzkodásomat, ráadásul jó lenne, ha nem csak 1-1 ismétlés menne, hanem több is...........mostanság az lesz a fő cél, hogy tökéletesítem a Pistolomat, Egykezes húzódzkodásomat és az Egykezes fekvőtámaszomat illetve a TGU-t és a Swinget)

- 9 perc AMRAP (szinte semmi pihenő nem volt a gyakorlatok és körök között, szóval 9 perc folyamatos munka megállás nélkül):
Kézállásból nyomás
Húzódzkodás
Guggolás
Burpee

- BB levezetés
- SMR
- Nyújtás



2 megjegyzés:

  1. hajrá-hajrá! nem sok magyar ember tud rajtad kívül egykezes húzódzkodást :-) én is épp hajtok rá. most a +súlyos húzódzkodással közelítek feléje.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Jay :)

    Ahogy elnézem, könnyedén megvan rá az esély, hogy te is bekerülj az egykezes húzódzkodók csoportjába: erős vagy, lelkes vagy, és ráadásul még fiatal, megfelelő kitartással már borítékolhatod is a dolgot :)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.