2012. november 3., szombat

Péntek - Jártamban keltemben

Kipróbáltam magam pár saját testsúlyos gyakorlattal. Igazából nem is edzésről van szó, egyszerűen csak kíváncsi voltam, hogy megy-e még az egykezes húzódzkodás. Semmi bemelegítés nélkül megfogtam a húzódzkodómat és jobbal egy tökéletes, ballal pedig egy szemmagasságig végzett egykezes húzódzkodást csináltam. Elégedett vagyok.

Ezután kedvet kaptam kipróbálni magam az egykezes fekvőtámaszban is, tök könnyedén ment majdnem zárt lábbal mindkét karral. Ekkor már csináltam 1-1 pistolt is, megnézni a minőségét, ez is teljesen jó volt.

A fentiekből csináltam még 1 kört és ennyi.

Azért is örülök ezeknek az eredményeknek nagyon, mert mostanság (a pistol  kivételével) nem gyakoroltam ezeket a gyakorlatokat. Mostanában inkább a nagyon rövid edzéseket csinálom, de az erőm megmaradt.

Ezeket figyelembe véve továbbra sem bánom hogy váltottam a rövid ideig tartó edzésekre. Persze jól kell őket megtervezni, de ha ez rendben van, akkor az eredmények is jönni fognak ennyi idő alatt végzett edzésekkel is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.