2012. november 6., kedd

Hétfő - Rohanás

Munka után bankban voltam, gondoltam hamar végzek, majd kényelmesen edzek egyet, azután tudok menni edzésbe besegíteni és utána edzést tartani.
Jól is kezdődött a dolog, gyorsan sorra is kerültem a bankban, de sajnos az ügyintéző ügyetlensége miatt több mint 1 órát tartott az ügyezés része, pedig csak egy egyszerű számlanyitásról volt szó. Egyszerűen vicc, hogy az ember életéből több mint 1 órát elrabolnak azzal, hogy egy ügyintéző nem tudja a dolgát (még most is felmegy bennem a pumpa). Ezt az elvesztegetett időt a családommal is tölthettem volna, ehelyett bent álldogáltam egy bankban a pultnál......felháborító.

Ezután rohanás haza, gyerkőc aludt, ezért a vele való foglalkozás helyett hipp hopp lenyomtam az edzésemet (nincs kifogás......muszáj egy kicsit edzenem és ha csak 20 percem van rá 1 nap, akkor is megcsinálom. Ha gyerkőc nem aludt volna, akkor vele töltöttem volna ezt a 20 percet és késő este, az edzések után mozogtam volna.....mert hát mint mondtam az előbb, nincs kifogás) és már rohantam is az edzésekre.

Este:
- BB bemelegítés

- pistol 2*1-1
- egykezes fekvőtámasz 1-1, 2-2

- 10 perc alatt max kör:

falnál le-fel sétálós híd 3
guggolás 15
fekvőtámasz 15
Lendítés (24) 15

összesen 3 kör + 3 híd + 15 guggolás + 15 fekvőtámasz (szóval majdnem 4 kör, csak a Lendítés kimaradt belőle)

- BB levezetés

összesen 23 perc volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.