2012. november 13., kedd

Hétfő - Átmozgatás

Este edzést tartottam, előtte volt egy kis időm PMF-et gyakorolni (korábban értem oda és volt egy pár négyzetméternyi helyem, gondoltam kihasználom a lehetőséget :) úgyis régen csináltam már, hiányzott)

Edzés után volt még 2*7 V lábemelés és egy minimális SMR. Beterveztem egy kis Indian Club gyakorlást is, mert már az is hiányzik, de kis gyerkőcöm tett róla, hogy kihagyjam ezt.

Ennyi volt, semmi erőlködés, csak jóleső átmozgatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.