2012. november 14., szerda

Kedd - Nem sok kedvvel

Egy kicsit beálmosodtam délután, nagy nehezen tudtam csak rászánni magam az edzésre, de megtettem. Igazából nem ment túl jól (kivétel a Pistol), de megcsináltam

34 perc lett belőle, mert sok PMF és SMR illetve egy kis IC és Nyújtás is volt.

Este:
- PMF (most ehhez volt kedvem)
- SMR

- pistol 2-2, 2-2, 1-1
- egykezes fekvőtámasz 2-2, 2-2, 1-1

- időre (amíg az egyik gyakorlat összes ismétlésszámát meg nem csináltam, addig nem menten tovább a következő gyakorlatra):

falnál le-fel sétálós híd 15.....vitte az időt rendesen
kézállásból nyomás 20.....ez azért volt nehéz, mert az előző gyakorlat sokat kivett belőlem
húzódzkodás 25........alapból ezt egyszerűen lenyomtam volna, de már annyira le voltam fárasztva, hogy több részletben kellett megcsinálnom
guggolásból felugrás 30......ez viszont gyorsan lement

összesen: 8 perc 32 másodperc

- SMR
- Indian Club
- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.