2013. február 5., kedd

Hétfő - Új egyéni csúcs :)))

Magam is alig tudom elhinni :)

Hétfőn este, a kezdő csoport bemelegítése alatt bementem a szertárba, fogtam egy 20 kg-os bell-t, és kinyomtam mindkét kézzel kétszer.........no de nem ez az egyéni csúcs :) Hanem utána fogtam a 36-os bell-t jobbal és egy nagyon könnyed ismétlést végeztem vele......jeeeeeeeeee, új Egyéni csúcs!!!!

Ez a saját testsúlyom fele.

Tudom hogy nem annyira nagy dolog ez, de ami érdekes itt, hogy nem is olyan régen, a sok Kettlebell-el való nyomás ellenére is csak nehézkesen ment 2-3 ismétlés a 32-es bellel és a 36-os sehol sem volt. Most meg, hogy szinte csak saját testsúllyal végzem az edzéseket (konkrétan az utolsó MP-m január 5.-én volt), most meg simán ment a 36-os kinyomása Millitary Press-ben. Királyság :)
Gondolom ezt a magasításon végzett kézállásból nyomásnak (HSPU) köszönhetem.

Nem beszélve arról hogy nagyon könnyű, nagyon rövid edzésekre váltottam (minimalista edzés hívő lettem :)), akár nevezhetném ezt Nevetségesen Könnyű Erőnek :) És tényleg könnyű!!! Időt és energiát spórolok magamnak, ami jó másra is.

Nem volt rossz ötlet átváltani a Biofeedback alapú edzésekre.

Este:
- TS bemelegítés

- Pistol
- Elbow lever extrával
- Egykezes fekvőtámasz
- Front lever rávezető


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!:-)Mennyi a súlyod Zolikám?
    Most akkor melyik a HSPU és a másik?

    VálaszTörlés
  2. Szia Laci,

    köszönöm :)

    A súlyom 71 kg jelenleg, nem is nagyon szokott ennél sokkal alacsonyabb vagy magasabb lenni.

    HSPU-nak azt nevezem, amikor egy magasításon végzem a kézállásból nyomást, így le tudok addig menni, amíg a kezeim elérik a vállaimat. Vagyis mintha Katonai Nyomást végeznék, csak fejjel lefelé és súly nélkül :)
    A HeSPU pedig amikor nincsen magasítás, csak a fejig engedem le magam (ezt már nem is szoktam csinálni)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.