2013. február 21., csütörtök

Szerda - Pihenőnap után

Kedden pihenőnapot tartottam, kellett már ez. Volt egy minimális SMR is, csak hogy jó legyen....jó is lett :)

Szerdán aprócska gyakorlás volt, érzésre nem úgy mentek a dolgok ahogy szerettem volna, ezért nem is erőltettem. A Biofeedback alapján jó volt minden, de érzésre nem és inkább arra hagyatkoztam. Bár ha jobban belegondolok,inkább csak a nyomó gyakorlattal nem voltam kibékülve, a Pistol és a Húzódzkodás elég jól ment.

Este: (időt nem lett volna értelme mérni, több részletben csináltam az edzést)
- Pistol
- Pistol zsámolyra ugrással (először próbáltam, nem is ment rosszul....de persze jócskán van mit rajta javítani)
- Húzódzkodás kötélen (igazából törölközőn, csak úgy fogom mintha kötélen húzódzkodnék).....ez inkább fogáserőre lesz jó
- HSPU......nem volt az igazi, pár ismétlést csináltam csak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.