2013. február 19., kedd

Hétfő - Ritka alkalmak egyike

Mostanság tényleg csak a TGU-hoz és Deadlift-hez használok súlyt, de hétfőn rápróbáltam a Pistolra. Igazából csak arra voltam kíváncsi, hogy hogyan is állok vele, mennyire romlott le.

Legutóbb, a Könnyű erő program végeztével ment a 32-es bell mindkét lábbal. Most, hogy egyáltalán nem használok súlyt semmilyen jellegű guggoláshoz sem, ment a 32-es bellel való Pistol mindkét oldalra. Javulás tehát nincs (mint az MP-nél), de legalább romlás sincs :)

Próbálgattam a zárt lábas egykezes fekvőtámaszt is, igazából könnyedén megy olyan módon, ahogyan a Fegyencedzés facebook csoportnál történt egykezes fekvőtámasz versenynél többektől is láttam, de véleményem szerint ez nem fekvőtámasz. Többet ér egy terpeszes egykezes, ha annak megmarad a fekvőtámasz jellege, mint ezeknél a kivitelezéseknél. Erről tervezek írni egy bejegyzést, nem vitaindítóként, inkább véleményként.

Volt még Front lever, most nem rávezető, hanem a teljes gyakorlat, illetve csináltam pár ismétlés Deadlift-et a 40-es bellel.

A végén kivégeztem az Elbow lever extrával gyakorlást, erről készült kép is, délután felteszem.

30 perc volt mindez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.