2013. február 27., szerda

Kedd - Visszatértem

2 napot kihagytam, nálam ez már sok(k)nak számít :)

Jót tett a pihenő, egy gyakorlatnál meg is mutatkozott a hatása. Nem gondoltam volna hogy menni fog (egy pár napja gyakoroltam már), számomra ez amolyan "lehetetlen" kategóriának tűnt (pedig láttam róla jó pár videót.....viszonylag sok embertől...tehát nem lehetetlen) addig, amíg el nem kezdtem vele játszadozni. Aztán pár nap alatt össze is jött :) Még nem készült róla videó (v. kép), de amint lesz felrakom ide. Addig viszont el sem árulom hogy mi az :) Nem......nem az egy kézen állásból való nyomásról van szó (sajnos)

Este:
30 perc lett a gyakorlás
- TS bemelegítés

- Pistol
- HSPU
- Front lever rávezető

- Trifecta

2 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.