2013. február 27., szerda

Indian Club 1# gyakorlat - Videó!!!

Ezt már ígértem egy ideje. (nem ez az a gyakorlat, amiről az előző bejegyzésben írtam :))

Az Indian Club egy nagyszerű eszköz, én általában neurális bemelegítésre használom, de nagyon jó váll-, könyök- és ujjízület mobilizáló is, illetve szerintem remekül fejleszti az ügyességet.

Maga az eszköz nem nehéz (kb. 0,5 kg) szóval nem kell nagy erőlködésekre számítani, mégis tud nehézségeket okozni a gyakorlatok tanulásának legelején (össze kell rakni fejben, hogy mit hogyan hova :))

Ha jól emlékszem, akkor ezt nevezik 1-es gyakorlatnak (lehetne szebb is a kivitelezés, ez most így sikerült :))
(Azt feltétlenül meg kell említenem, hogy nem oktató jelleggel készült a videó, és a többi sem amit felraktam vagy fel fogok rakni, ezek inkább tájékoztató jellegűek, illetve számomra fontosak....szeretném majd öreg koromban visszanézni, hogy mire voltam képes korábban :))



1 megjegyzés:

  1. Hetente 2-3 alkalommal használom, otthoni edzéseim előtt szoktam "átpörgetni" vele a vállaimat. Nemrég kaptam hozzá egy remek oktató dvd-t, fantasztikus lehetőségek vannak benne. :)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.