2013. február 28., csütörtök

Szerda - Videózás

Nem akartam megerőltető edzést csinálni, mégis kapott a CNS rendesen. 

Történt ugyanis, hogy most nem tudtam (nem kellett) besegíteni a kezdő csoportnál, ezért fogtam magam és a szertárban lenyomtam egy kis gyakorlást, és mivel jó formában éreztem magam és a közelemben olyan bellek is voltak amik otthon nincsenek (36, 44), ezért levideóztam pár nagy súllyal végzett gyakorlatot. Ezeket majd fel is rakom valamikor (1-2 hetente rakok fel videót). Mivel magam vettem fel őket, ezért a minőség elég gyengusz lett, például a TGU-nál túl nem jó szögben állítottam be a telefonomat, ezért az alsó pozíciók nem igazán látszódnak. A lényeg látszódik, ez nekem elég (meg nem is igazán volt kedvem még egyszer megcsinálni :)) Azután az esti edzés után megkértem Sovány Csabi barátomat, hogy vegye fel az egykezes húzódzkodásomat, ami jól is sikerült, így végre van egy normális felvételem róla :) Hamarosan felkerül ez is :)

Na de akkor:
Este (időt nem mértem, mert több részletben volt az edzés):
- TS bemelegítés

- Pistol
- Egykezes fekvőtámasz
- Kötélen húzódzkodás

- Videózás:
- TGU (44) 1-1...ez az eddigi rekordom beállítása (mivel mostanság nem sokat végzem ezt a gyakorlatot, és ha végzem is akkor is csak kis súllyal, ezért elégedett vagyok azzal hogy ment. Ráadásul viszonylag könnyű volt, nincs messze a 48-as sem, ami nagy vágyam nekem. Erő szerintem meg lenne hozzá, csak a 48-as bell kialakítása valahogy annyira nyomja az alkarom, hogy a CNS egyből megijed és letiltja a további melót)
- MP (36) 1-1....mivel eddig ballal soha sem ment, ezért ez új egyéni csúcs :). Öröm, hiszen továbbra sem végzek MP-t súllyal (csak HSPU-t). A 40-esre is rápróbáltam jobbal, és az sincs messze.
- Egykezes húzódzkodás

Ennyi volt. Nem sok mindent csináltam, de estére azért éreztem egy kis fáradtságot.

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyomáshoz!És videót kérünk róla is...:-)
    ja,meg a HSPU-ról is.

    VálaszTörlés
  2. Szia Laci,

    köszi, lassan jönni fognak a videók :)

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Hú, bazz, szép eredmények ezzel a testsúllyal ;-) A testsúlyom megvan, már csak az eredményekben kell behoznom ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)

      Nagyjából ott kezdtek el alakulni a dolgok, amikor úgy döntöttem, hogy nem fogok konkrét célt kitűzni az edzéseimben (pl. 6 hét múlva meg kell legyen a 40-es MP) hanem egyszerűen csak csinálom azt amit a CNS jónak lát (tehát a Biofeedback-re hagyatkoztam).

      És az a poén, hogy amióta nincsen cél, azóta van eredmény :)
      Persze van cél, csak nem túl részletes. Egyszerűen csak erősödni akarok, ez van betervezve és ez úgy tűnik hogy megy is. :)

      Törlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.