2013. március 22., péntek

Csütörtök - Rövid

Nem volt sok időm edzeni, elment a gyerekkel való játszásra és egy icipici lustálkodásra :)

De még így is egy frankó edzést tudtam összehozni, 17 perc volt egyébként.

Este:
- TS bemelegítés

- Mászás talajon (Crawls), tabata jelleggel.....20 mp munka 10 mp pihenő * 8 kör. Szeretem ezt a gyakorlatot, mert utána hatékonyabban működik a testem, jobban összedolgozik utána az alsó és felső test. És egyben egy nagyon kemény gyakorlat is Tabata jelleggel végezve, mindenkinek ajánlom a kipróbálását.
- Back lever

- Trifecta (L-sit helyett terpesz L-si (karok a terpeszen belül))

17 perc

Ezután az esti edzéstartás előtt kipróbáltam hogy milyen is a Dragon Flag (egyáltalán nem nehéz) illetve csináltam egy-két szabadon kézenállásból nyomást is, csak a vicc kedvéért :)

Felfrissítő mozgolódás volt. Holnap laza napot tartok, SMR, Indian Club és talán egy kis Pistol várható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.