2013. március 21., csütörtök

Katonai nyomás (Military press) 36 kg - Videó!!!

Ma felrakott videóm a 36 kg-os MP-mről készült, ez a saját testsúlyom kicsivel több mint a fele (jelenleg 71 kg vagyok).

Az az érdekessége ennek a videónak, hogy nem edzettem rá semmit, pláne nem súllyal. Régebben nagy vágyam volt hogy elérjem a saját testsúlyom felével történő nyomást, de hiába edzettem rá speciálisan (és persze súllyal), még a közelébe sem kerültem a 36 kg-nak.

Aztán történtek ezek a minimalistább megközelítések, gimnasztika alapú (+kicsi TGU és Deadlift Kettlebellel) edzésekre való áttérés és egyszer csak úgy éreztem hogy több erőm, energiám van. Gondoltam egy nagyot, és az egyik kezdő edzés közben fogtam a 36-ost és kinyomtam jobbal könnyedén (ballal csak rá 2 hétre) úgy, hogy előtte még csak nem is gyakoroltam a nyomást súllyal. Egyszerűen HSPU-n (lesz róla videó) dolgoztam, de még azt sem sokat, illetve szerintem benne van a dologban az egykezes fekvőtámasz gyakorlása is

Itt vannak a videók:

Ballal:


Jobbal:


Magam készítettem a videókat, hát látszik hogy nem vagyok profi kamerás :)  (ez a TGU videómnál hatványozottabban lesz látható :)) Bele lehetne kötni abba, hogy a kamerát nem egyből a használt súlyra viszem, hanem forgolódok vele,  így lehetne kötözködni, hogy tutira egy másik, a használtnál nagyobb súlyra viszem a kamerát, de akkor sem csinálok másikat. Aki ért hozzá, az ránézésre is tudja, hogy ez egy 32 kg-nál nagyobb bell (még akár lehetne 40-es is a mérete alapján :))

5 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.