2013. március 20., szerda

Kedd - Kiváló kezdeményezés + Kávé

Először gyorsan lejegyzem a keddi adagomat, aztán jöhet a kiváló kezdeményezés.

Szóval:
Este:
35 perc
- TS bemelegítés

- Kitörés gyakorlása (igen, ezt is lehet jól és rosszul csinálni, igyekeztem a tőlem telhető legjobban végezni)
- HSPU
- Szűk húzódzkodás

Erről ennyit.....

Na de akkor a kezdeményezés:
- korábban akartam már róla írni, mert már tudok róla egy ideje (és valószínűleg többen találkoztak már vele), hogy az M5-ös autópálya Kecskeméti pihenőjén (Budapesti irány) van egy Családi fitnesz park (+ egy kutya futtató, ami szintén csodálatos dolog) jó pár használható eszközzel (húzódzkodó, tolódzkodó, stb) a vezetés közben megfáradt utazók felfrissítése érdekében :) Tök jó, és ráadásul több, a MOL csoporthoz tartozó benzinkúton is van ilyen (nem csak magyarországi, hanem külföldi részen is). Zseniális, örülök neki, több ilyet :)

És egy plusz élmény:
- talán nem reklámoztam sokat, de a testedzés mellett van egy másik hobbim is, ami nem más mint a kávézás. Amolyan Hobby barista volnék én, egy lelkes amatőr, aki szeretne minél többet megtudni a kávéról, készítésének módjáról (és ennek érdekében természetesen sokat olvasok, illetve járok képzésekre is), ami számomra nagy csoda, hiszen régen szinte gyűlöltem a kávét (még az illatát is)....persze akkor még nem ittam jó kávét. Nem akarok nagy sztoriba belemenni, a lényeg: életem egyik legjobb Ristretto-ját és Capuccino-ját ittam ma Kecskeméten a Malom üzletközpontban a Book Caféban (ha jól tudom, akkor az Alexandra könyvesbolthoz tartozik, egybe vannak nyitva, szóval gyanús). Még latte art is volt, teljesen profi az egész. Ajánlom mindenkinek aki szereti a jó kávét. Sokan kérdezhetik, hogy miért annyira nagy dolog az, hogy egy kávézóban jó kávét adnak.........hát az higgye el nekem, hogy sajnos a kávézók nagy többségében még mindig nem tudnak megfelelő kávét készíteni. Amíg valaki nem kóstolt jót, addig nem is tudja hogy a keserű lötty lehet egy kiváló ital is, amiről egyre több helyen olvasható, hogy egészséges is.

Egy kicsit reklámozós lett a mai bejegyzés, de ha valami tetszik, akkor arról szeretek írni, pozitív visszajelzést adni (ezt egyébként a testedzéssel kapcsolatos szemináriumokról is meg szoktam tenni). Gondoltam már rá, hogy az általam tesztelt kávékról, kávézókról írok majd bejegyzéseket negatívumokat és pozitívumokat is), hátha ezzel is tudok segíteni a jó kávét keresőknek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.