2013. március 26., kedd

Hétfő - Babázós

Zoli baba felébredt gyakorlásom közben (én voltam otthon vele, gondoltam megcsinálom a napi mókámat, amíg alukál), ezért babáztam is, így 38 perc lett az edzésem (20 percet terveztem, ez nem jött össze, kaptam elég nagy extra pihenőket a gyerkőcömtől :)). Szoktam mellette, előtte gyakorolni, nagyon szereti nézni, ez történt most is :)

Este:
- TS bemelegítés

- Pistol....most kifejezetten jól ment
- HSPU
- Back lever.....kipróbáltam leereszkedésből is, sokkal jobb így, jobban fel tudom venni a végső pozíciót

- Trifecta (L-sit helyett nehezített L-sit)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.