2013. március 27., szerda

Kedd - Megint játékos

Játékos formában végeztem a gyakorlásomat, jobban esett így :) Nem egyszerűen csak megcsináltam a gyakorlatokat, hanem beletettem egy kis extrát is, így sokkal nehezebb is lett és szórakoztatóbbá is vált. Például a Back levert nem egyszerűen csak megcsináltam, hanem átmentem Front lever-be, majd vissza könnyített Back lever-be és így tovább.......ugyanezt csináltam a Planché rávezetővel is.

Próbáltam videózni (ami miatt hosszabb lett a gyakorlásom, 37 perc lett összesen), de nem sikerült normális felvételt összehozni.

Pistol helyett most Goblet guggolást csináltam, jól is ment. Amióta ráálltam az egylábas guggolásra, azóta jól mennek a guggolások.

A végén bohóckodtam a szabadon kézállásból nyomással, ez is királyul ment, pedig eddigre már teljesen kipukkantam

SMR-el fejeztem be a gyakorlást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.