2013. március 3., vasárnap

Vasárnap - Döcögősen

Döcögősen indultak a dolgok, mert ahogy elvégeztem a picike bemelegítésemet, máris elkezdett csörögni a telefon, sírt a gyerek, nehezen tudtam újra összeszedni fejben magam az edzésre. Az eleje nem is volt valami fényes (viszont a Biofeedback jót mutatott végig, tehát vártam, hátha kitisztul a fejem).

A végére teljesen jó lett minden, a csúcson abba is hagytam az egészet, nem erőltettem tovább. Általában egyébként mindig így csinálom, tehát a végére hagyom a legjobb ismétléseket. Ekkor általában már csak 1-2 ismétlést csinálok, de kifejezetten odafigyelve a kivitelezésre, erre emlékezzen a CNS. Úgy tűnik működik is ez a megoldás.

Este:
30 perc

- TS bemelegítés

- Egykezes fekvőtámasz
- Front lever rávezető.....azért rávezető, mert hiába megy a teljes gyakorlat, de nem tudom túl sokáig kitartani
- Back lever....ez még annyira nem megy, de nagyon tetszik, közel járok. Planché-t szeretném megcsinálni, jó rávezető gyakorlat ez hozzá.
- Pistol...kifejezetten jól ment

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.