2013. május 2., csütörtök

Jó kávé kereső

Elindítok egy új sorozatot a blogomon, olyan helyeket fogok tesztelni, ahol lehet kávét inni. Direkt nem kávézót írtam, mert nem kizárólag őket szeretném tesztelni, a lényeg hogy lehessen a helyen kávét inni (akár lehet ez kocsma is, ha ott csinálnak jót, akkor az is megérdemli a dicséretet, törődést)

Az ötlet onnan jött, hogy mostanság elég sok városba jutok el a munkám miatt, és szeretek itt-ott megpiheni, kávézgatni. Sajnos azt vettem észre, hogy nem nagyon van olyan honlap (tisztelet a kivételnek, mint például a Kávékorzó) ahol tájékozódni lehet az egyes városokban levő kávézókról (milyen a hely, milyen a felszolgálás és persze milyen az ital), ezért kénytelen vagyok olyan helyekre betérni, ahol koránt sem biztos hogy iható kávét fogok kapni (sajnos az a gyakoribb, hogy valamilyen ihatatlan löttyel fogadnak......mintha egy kis zacc fel lenne öntve vízzel)

Úgy döntöm leírom az ilyen helyekről a véleményem, hátha van pár hasonló cipőben járó kávé őrült (lehet hogy egy kicsit tényleg őrült: volt már olyan, hogy kb. 20 percen keresztül kerestem parkolóhelyet hogy betérhessek a My Little Melbournbe, vagy csak azért utaztam pluszban 60 km-et, hogy eljussak Szekszárdra A Kávé Házába) mint én, akik szívesen isznak jó kávét, de nem tudják hogy hol.

Nem vagyok szakértő, nem vagyok barista (maximum home barista), de valamennyire meg tudom ítélni (még ha nem is profi szinten), hogy mi a jó. Fogok képeket is készíteni ahol tudok, sok hozzáértőnek már ez is sokat elmond a készített italról.

Értékelem majd a helyszínt, felszolgálás minőségét és a készített kávét is. Pozitívumokat, negatívumokat is egyaránt leírok majd. Nem akarok megbántani az értékelésemmel senkit, egyszerűen csak próbálok hozzátenni egy morzsányit a minőségi kávéélvezet elterjesztéséhez.

Szóval innentől kezdve ha betérek valahova és iszok ott kávét, akkor azt ezen a blogon szerepeltetni fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.