2013. május 5., vasárnap

Vasárnap - Sok pihenő után

Pénteken és szombaton pihenőnapot tartottam. Sok alvás, nagy kajálás, rengeteg séta a családdal jellemezte ezt a 2 napot.

Vasárnap viszont folytattam a szokásos 20 perceseket (most kihasználtam a teljes 20 percet) és egészen jól ment minden (bár a Front leverrel még mindig nem vagyok teljesen elégedett). Volt egy kis Swing is kíváncsiságból, meg akartam nézni hogy milyen szinten állok kivitelezésileg. Kivitelezés elfogadható még mindig (annak ellenére hogy nem sokat csinálom mostanság, de hát csak belém lett verve az elmúlt években Varga Tamás SFG által, több ezer swing az nem múlik el nyomtalanul :)), csak sajnos a kétkezes alsó pozíciójában valami miatt megfájdul a jobb csuklóm (semmi mástól, csak ettől), ezért sem erőltetem ezt a gyakorlatot annyira.

Este:
20 perc
- TS bemelegítés

- Front lever rávezető
- Pistol
- Back lever
- Egykezes húzódzkodás rávezető
- Swing (24)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.