2013. május 21., kedd

Hétfő - izomlázasan

Betett a vasárnapi örömedzés, lett izomlázam rendesen. Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára (szerintem a sprint lehetett a ludas, mivel a többi gyakorlatot szoktam csinálni, maximum nem ilyen mennyiségben).

Nem is akartam túlszaggatni magam hétfőn, maradtam egy laza Meztelen harcos gyakorlásnál (nagyon el akarok mélyedni a könyvben, érdekel hogy az erőfejlesztő technikák profi szintre való fejlesztésével hova tudok majd eljutni) illetve végeztem némi egykezes húzódzkodás rávezetőt csak a játék kedvéért.

Szerintem a jövőben ezek a gyakorlatok lesznek illetve ezeknek valamilyen változata. Például ha úgy érzem, hogy az egykezes fekvőtámasz nem akar jól menni, akkor csinálok egy könnyebb verziót, vagy ha jól megy akkor nehezebb verziót, de lehet hogy éppen statikus tartás lesz a legjobb arra a napra. Szóval ez is Biofeedback alapú lesz.

Visszanéztem az eddigi legjobb eredményeimet hozó edzéseimet (ugye mire nem jó a rögzített edzésnapló) és  a fentiekben leírt módszer vezetett eddig a legjobb eredményre, ezért azt hiszem hiba lenne mást csinálnom :)

Szóval a hétfő 23 percben:
- TS bemelegítés

- Egykezes fekvőtámasz (kifejezetten odafigyelve az erőfejlesztő technikákra)
- Pistol (kifejezetten odafigyelve az erőfejlesztő technikákra)
- Egykezes húzódzkodás rávezető (nem dolgozó kéz alkaron, majd felkaron)

- Trifecta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.