2013. május 10., péntek

Szerda - Csütörtök - Zűrös napok

Nagyon fárasztó napokon vagyok túl, de végre itt a hétvége, lehet pihenni.

Nem az edzésekben fáradtam el, bárcsak így lenne, hanem a munkám terhel le egy kissé. Sokat kell utazni és van benne némi stressz, de hát ezzel jár a KAM meló, főleg így májusban. Nekünk ez a fő kampányidőszak.

Szerdán korán reggel (persze éjfél utáni lefekvéssel) felkeltem és lenyomtam egy kis gyakorlást (tudtam hogy délután vagy este nem lesz rá időm). Volt benne Front lever - Back lever kombó, Pistol és Egykezes húzódzkodás rávezető.

Ezután indulás Százhalombattára kereskedelmi megbeszélésre, majd utána rohanás az Arénába, mert egy Eros Ramazotti koncerttel összerakott ügyfélrendezvényünk volt (nem az én stílusom, de megpróbáltam élvezni a zenét, de amikor Eros benyomta a koncert elején hogy Bukarest, akkor teljesen elment a kedvem az egésztől.....pedig azért nem messziről jött a csávó, igazán tudhatná a közeli fővárosok nevét, pláne azét ahol éppen tartózkodik. Néhányszor mondott azért Budapestet is, de Bukarest is előkerült még párszor)

Persze késői fekvés, majd korai kelés (4 óra alvás), ezután több száz km utazás, tárgyalások, stb. Nem részletezem, a lényeg hogy annyira fáradt voltam csütörtökön, hogy használhatatlan voltam, nem edzettem.

Hétvégén a pihenésé lesz a főszerep edzéssel fűszerezve (nekem ez a pihenés)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.