2013. május 14., kedd

Kedd - 22 perc

Kiszaladtam az időből, de nem érdekel. Nagyon kellett a mozgás, kellett egy kis stressz levezetés. Éppen ezért nem is végeztem nagyon erőlködős gyakorlatokat, nem kellett több stressz (van éppen elég: cégnél kampányidőszak van, jön a gyerek foga és konyhát újítunk fel), inkább csak azt csináltam, amihez kedvem volt. Isteni volt, feltöltődtem, ki tudtam kapcsolni teljesen.

Ezek voltak este, 22 percben:

- TS bemelegítés

- Planché rávezető
- Egykezes fekvőtámasz
- Goblet guggolás (20).....nagyon jól esett
- Cipelés (20)
- Egykezes lendítés (20)....kifejezetten jól ment

- Trifecta (teljes csavarásnál ment a csuklófogás, ami számomra Új Egyéni Csúcs)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.