2013. május 20., hétfő

Vasárnap - A természet lágy ölén

Beterveztem hétvégére jó idő esetére, hogy kint a szabadban fogok edzeni egy a lakásomhoz közeli retró játszótéren.
Vasárnap gyermeki várakozással vártam a nagy melegek elmúltát, amikor is kimehetek játszani a térre :).
Egy gyors otthoni bemelegítés után 20 óra körül mentem ki, már nem volt kint senki. Vagyis nem egyszerűen mentem, hanem kikocogtam.
Ezután csináltam mindent, ami eszembe jutott, tiszta örömedzés volt:

- Back lever
- Front lever terpeszben (otthon nem fér el a lábam terpeszben, kíváncsi voltam hogy megy-e a Front levernek ez a könnyített változata....ment)
- Eltoló zászló könnyedén (nagyon megy ez :))
- Pistol
- Párhuzamos korláton egy csomó gyakorlat, aminek a nevét sem tudom.
- Muscle ups

- hazafelé Sprint: 10 mp sprint 20 mp séta * 8 kör....ez igazán királyul esett.

Összességében 56 perc  (!!!!!!) lett, elkapott a hév....de nagyon jól esett és jól éreztem magam.

Egy nagyszerű hír hétvégéről:
Kovács Lacee megnyerte a Crossfit Games Európai döntőjét, gratulálok neki és mindenkinek aki a sikerében közreműködött. Nem bízott semmit a véletlenre, nem egyszerűen csak továbbjutott, hanem az első lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.