2011. október 19., szerda

Kedd

Egy nagyon feszült nap után jól esett egy "kis" mozgás. 3 edzésem/gyakorlásom volt, helyre is tett rendesen, levezettem a feszültséget.

Munka után elintéztem a kötelezőt:

-  Z, Pumpáló nyújtás, Tactical frog
- TTGU (32) 1-1, 7 mp-s beállítás
- Pistol gurulásból 5-5,4-4

- 2 kőr
Pistol 1-1 (még soha sem ment ilyen jól)
Egykezes fekvőtámasz 2-2 (ez is nagyon jól ment, maximálisan figyeltem a váll le és hátra húzására)

- IC

Ezután átbringáztam a Sportközpontba és ott résztvettem a Haladó edzésen:
Régen voltam már haladón, hiányzott a csoportos edzés. Kedden ballisztikus nap szokott lenni, főleg szakítások, de volt magasra húzás és lendítés is. Nem fogom megadni a felosztásokat és ismétlésszámokat (megmondom öszintén, nem mindenre emlékszem :)), csak leírom a gyakorlatokat és hogy milyen súlyt használtam hozzá.

- IM, IC
- Lendítés (28)
- Egykezes lendítés (28) (20)
- Magasra húzás (20)
- Szakítás (20)

Egy dologra biztosan emlékszem: Aurél 42 éves lett, a tiszteletére nyomtunk 21-21 Szakítást (csak az ő tiszteletére 24-es bellel nyomtam). Szívesen mondanám hogy lerakás nélkül csináltam, de pont a bal kezes szakítás végén begyűrtem a bőrt a bell füléhez, ezért egy pillanatra le kellett raknom, de azután ment minden tovább.

- Nyújtás

Haladó után kezdődött a Kezdő csoport:

Volt sok IC, csináltam váltottkezes lendítést (20), kétkezes lendítést (32), és Fegyenc is volt a végén, mégpedig V-lábemelés 11,10

Ha jól számolom ez így 4 és fél óra folyamatos mozgás (beleszámolva a biciklivel történő oda és visszautat is)Azért kellemesen elfáradtam a nap végére. De nem bánom, a stressz kezelve lett :)

AZ EDZÉS GYÓGYSZER!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.