2011. október 4., kedd

Hétfő - Lehet hogy itt a tömegnövelő programom vége? nap

Edzeni akartam, de nem jött össze..........elkezdeni elkezdtem, felkészültem mentálisan, bemelegítést elvégeztem, de jött egy telefon amit fel kellett vennem. A beszélgetés kb 8 percig tartott, de teljesen kizökkentett. Az újra ráhangolódás sokáig tartott volna (az időm meg volt szabva, siettem kezdő edzésre), ezért ez nélkül kezdtem el dolgozni, de ezt nem kellett volna:

A derekam újra bejelzett, fájdogált egy kicsit. Gondoltam egy kis Zhealth és minden rendben lesz, de ez most nem jött be. Azért elkezdtem a tömegnövelő rész 6. hetének 1. napját, de a bioffedback semmi jót nem mutatott, így hagytam az egészet, nem kockáztattam egy komolyabb sérülést, fájdalmat. Régen tovább dolgoztam volna mert hát nem volt vészes a fájdalom és az edzésterv az mégiscsak edzésterv, de úgy látszik megkomolyodtam :) Vagy csak megjött az eszem :)

Lehettem volna keményebb és végigtolhattam volna ezt a napot? Igen....simán ment volna.

Lehettem volna elég hülye, marharépa, baromálat hogy végigcsináljam a kötelező napot a nem szűnő fájdalom ellenére? Minden bizonnyal.

De nem tettem és ennek nagyon örülök. Nem kockáztattam, nem ér ez a tömegnövelés annyit (pláne hogy csak tesztelésképpen végzem). És AZ EDZÉST GYÓGYSZERKÉNT KELL HASZNÁLNI, továbbra is ehhez tartom magam, ebbe nem fér bele az eszetlen edzés.
A tömegnövelösdinek ez az utolsó hete viszont ha nem múlik a fájdalom, akkor itt a vége (ez a 3 nap már nem oszt nem szoroz). Ha elmúlik, akkor még befejezem a hetet, de ha nem akkor csak rehab lesz. Meg saját testsúlyos edzés, érdekes módon a biofeedback arra zöld jelzést ad (ráadásul mindig) :)

Hétvégén megpróbálok testösszetétel mérést végezni, de lehet hogy nem fog összejönni. Mindenesetre az biztos hogy a program működik, izmosodtam (főleg ami a lábizmaimat illeti) és erősödtem is (soha nem ment ilyen jól a katonai nyomás)

Azért leírom a hétfő délutáni mozgolódást

Délután:

- Z, SMR, IC
- TGU magas hídig (24) 3*1-1
- telefonos kizökkentés 8 perc
- TGU (24) 1-1
- Goblet (24) 2*5
- Lendítés (24) 3*10

- Dupla C+MP (24-24) 1,2,3 és itt a vége

- Nyújtás, SMR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.