2011. október 17., hétfő

Hétfő

Nem éreztem magamban sok kedvet a mozgolódáshoz, először inkább csak egy kis SMR és Z volt terítéken, de ugyebár evés közben jön meg az étvágy így előkaptam a HKC gyakorlatokat és persze hozzátettem egy kis Fegyencet is. Annak ellenére hogy nem akartam túlzásba vinni a dolgokat, nagyon jó kis edzés lett belőle, jó kivitelezéssel és meglepő eredménnyel a végén. Érdekes dolog ez, az embernek semmi kedve és mégis jó dolog lesz a végén, és az ellentettje is igaz: az embernek nagyon nagy kedve van gyakorolni, de semmi sem akar úgy menni ahogy szeretné (ha valaki tudja ennek az okát az kérem szóljon, szeretnék többet tanulni róla)

Délután:

- SMR, IM, Z
- TGU (24) 5 perc volt becélozva, ez alatt ment 3*1-1. Csak annyit pihentem amíg a fejem felett átvittem a súlyt. Nem volt kapkodós a dolog, a kivitelezésre feltétlenül figyeltem.
- Goblet+Curl (24) 2*5 (érdekes módon ugyanez a gyakorlat jobban megy 32 kg-os bellel)
- Egykezes lendítés (24) 6*10-10.....dobtam 2 db dobókockával, összesen 6 jött ki, tehát 6 percet dolgoztam. Minden percben 10-10 lendítés volt a cél. Jó poén ez a dobókockás dolog, visz az egészbe egy kis játékosságot.
- Fegyenc
Falnál le-fel sétálos híd 5,4
Egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) 2*2-2...lazán ment az ismétlésszám és ment volna még több is (ez a meglepő edzés végi eredmény, hiszen még soha sem tudtam ilyen könnyn ennyit megcsinálni, ráadásul az edzés végére sikerült ezt összehozni, amikor már rendesen le voltam fáradva), de nem akartam nagyot ugrani, maradok az aprócska progressziónál.
- IC
- Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.