2011. október 3., hétfő

Zhealth teszt

Szombat délelötti edzésem után lefeküdtem egy kicsit pihengetni. Mikor felébredtem, éreztem hogy keményen fáj a derekam (biztos valahol nem úgy feszítettem edzés közben, ahogy kellett volna). Este megelégeltem a dolgot és gondoltam élesben letesztelem a Zhealth kedvező hatásait, azaz kipróbáltam hogy tényleg segít-e ha fáj valamim (szerencsére eddig csak úgy kellett használnom hogy nem volt fájdalom).

1. Leteszteltem az törzshajlításomat: nagyjából térdig sikerült lemenni, ekkor kezdett a combhajlítom keményen feszülni.

2. Nekiugrottam a Zhealth gyakorlatoknak, mindegyik után újra teszteltem a törzshajlításomat. A végére le tudtam tenni a tenyeremet!!!!!!!!! és fájdalom sem volt. Na ezt már nevezem :)

3. De ennyivel nem értem be, további kísérletezgetésbe kezdtem. Csináltam pár hollow- és arch position gyakorlást (nagyon jó kis gyakorlatok ezek), majd csináltam egy kis fegyenc edzést:

- guggolás (bemelegítésként)
- varjútartás (bemelegítésként)

- kézállásból nyomás 2,3,4,5
- húzódzkodás ugyanarra a kötélre ráfogva két kézzel 1,2,3,4
- pistol 2*1-1

A gyakorlatok között, pihenőidőben végig biofeedback. Volt ami romlott, de egy kis Z után (ami belefért a pihenőidőbe) visszaállt az eredeti állapot, tudtam folytatni a gyakorlást teljes gőzzel, tehát korábbi fájdalom ellenére egy rendes kis edzést össze tudtam hozni.

Konklúzió részemről: Zhealth jó, hasznos, javasolt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.