2011. október 17., hétfő

Vasárnap

Este tudtam csak gyakorolni. Tényleg gyakorlás volt, mert most szinte csak olyan gyakorlatokat végeztem amiket mostanság nem szoktam.

- SMR, IM, Z, IC
- hollow- és arch position és plank falnál

- TTGU (32) 1-1....tudom, adósságom van ezzel kapcsolatban, ma 100% hogy írok róla
- C+MP
3*3-3 (24)
2*1-1 (32) ilyen könnyen még soha nem nyomtam ki a 32-est, pedig nem voltam valami jó állapotban.
- Pistol (16) 5*1-1 az elején nagyon nem akart menni, de a végére kifejezetten jó lett a kivitelezés
- Szakítás
5*5-5 (24) ahhoz képest hogy ezt tényleg nem csináltam sokat mostanság (mert hát nem a kedvencem, sokkal hasznosabbnak találom a Lendítést) nagyon jól ment.
- Szakítás (16) 15/15 felosztásban, 8/kőr, 16 kőr= 128 db...ez valami eszméletlenül jól ment, pattant a csípő rendesen, minden a helyén volt

- Nyújtás

Úgy döntöttem hogy egy héten egyszer mindenképpen előveszem ezeket a gyakorlatokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.