2012. február 24., péntek

Csütörtök

Délután rohamtempóban lenyomtam a kötelezőket. 35 percbe minden (sőt még egy kis plusz is) belefért. Továbbra is kis súlyokkal mentek a dolgok és kevés sorozattal, mert még mindig a minőségre törekszem, nem a mennyiségre.

Este nem akartam sok mindent csinálni, de a kezdő csoport alatt megjött az étvágy. Gondoltam csak felhúzom magam párszor a húzódzkodón, majd gondoltam, ha már ott vagyok, akkor miért ne csinálnék pár V-lábemelést és ez így folytatódott az egész óra alatt. Mit mondhatnék: elkapott a Flow :)))

Délután: (PMM 26):
- Zhealth neurális bemelegítés
- SMR
- armbar (20), tactical frog, dolphin pose, IC
- TGU fel - súly lehúz tartóba - transfer lendítés - Clean - MP - TGU le - majd újra fel és így tovább, amíg oldalanként meg nem lett a 2-2 TGU (20)....csak bemelegítésként végeztem, igyekeztem odafigyelni itt is a minőségre...jó móka volt
- Egykezes lendítés (20) 2*8-8

- 2 kőr:
egykezes fekvőtámasz 2-2
goblet guggolás (20) 8
Clean (20) 8-8

- Falnál le-fel sétálós híd 2*2

- Primal Charge (4 perc)

Este a kezdő csoport alatt:
- IM
- Szűk húzódzkodás kalapácsfogással 2*8
- V-lábemelés 3,4,5
- MP (24) gyakorlás
- Dupla C + MP (28-28) 2*2 csak a próba kedvéért ránéztem hogy meg tudom-e csinálni. Nem volt könnyű, de ment...
- Cigánykerék.....ez egy nagyon jóleső dolog, élvezem csinálni
- Primal Charge gurulások
- SMR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.