2012. február 7., kedd

Hétfő

Vasárnap pihenőnapot tartottam, tegnap meg egy PMM és Calisthenic mixet nyomtam le. Nem vittem túlzásba a dolgot mert valami kerülget, szerintem a hétvégén megfáztam egy kicsit (sokat voltam kint a szabadban vékony cipőben).
Este edzésre nem tudtam eljutni, mert a kocsim nem tudott kijutni az udvarból, oda nem jut be a hókotró, és a szomszédok (meg én sem) nem használták a kocsijukat (ez teljesen érthető), nem volt letaposva a hó. Buszozni meg nem akartam náthásan, ki tudja mennyit kellett volna kint álldogálnom a buszmegállóba.

Este:
- SMR
- Zhealth
- IC

PMM (14.):
- TGU 1-1 (24,40)
- Goblet 5 (24,32,40)
- Waiters walk (32)
- Lendítés a gyakorlatok és sorozatok között (40) 6*10

Calisthenic:

- 2 kőr:
Falnál le-fel sétálós híd 2
Pistol 2-2
Egykezes fekvőtámasz 2-2

- Planché progresszió

- Primal Move (6 perc)

3 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Nagy gratula, láttam, hogy megy az egykezes húzonc. Ez nem semmi! Az egykezes fekvő kapcsán sűrűn emlegeted A meztelen harcost, míg ezt az edzésblokkot calisthenics-nek nevezed (Fegyencedzés). Melyik könyv szerint gyakorolsz? Az alacsony ismétlésszámból arra következtetek, hogy nem terpeszben, meztelen Pavelesen, hanem zárt lábbal, a Fegyenc szerint végzed a gyakorlatot.

    Még egyszer gratulálok,

    Confidence and Power to you,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsolti!

    Köszönöm szépen, sok munka volt vele. Persze azért gyorsan hozzá kell tennem hogy ballal már csak félig megy (régen ezt is sikerült megcsinálni), mostanra csak jobb kézzel megy, de hát ez van ha az ember nem gyakorolja. Egyébként ez már a Fegyencedzés könyv elött is ment, a Dragondoor honlapon találtam rá egy jó cikket ami segített viszonylag gyorsan kivitelezni ezt a gyakorlatot (de ne felejtsük el, fő a fokozatosság, nem kell kapkodni, ebből a szempontból szerintem is nagyon jó a CC)

    Hogy őszinte legyek, a calisthenics-et én nem a Fegyencedzésre értem, az túl szűk fogalom a Gimnasztikára, ami talán jobb szó is ide.

    A Gimnasztika gyakorlásoknál A meztelen harcos elveket követem és a Fegyencedzés gyakorlatainak lépését próbálom követni (csak próbálom, de ahogy Te is írtad a blogodon, nem biztos hogy mindent abban a sorrendben kell elvégezni ahogy az a könyvben le van írva). A Pistolt és az Egykezes fekvőtámaszt A meztelen Harcos alapján húztam be, az egykezes húzódzkodás a már említett DD cikk alapján volt meg (itt meg kell említenem hogy a CC könyv ide illő progressziója egyátalán nem jött be, vannak erre jobb módszerek is véleményem szerint), a V-lábemelés az alapból ment. A többin a CC alapján akarok javítani :)

    Egykezes fekvőtámasz zárt lábbal?....hm...de jó is lenne azt mondani hogy megy, de sajnos nem. Pavelesen, kis terpeszben nyomom és azért ilyen alacsony az ismétlésszám, mert minden egyes edzésen próbálom egy kicsit közelebb vinni a lábaimat egymáshoz, tehát nálam a progresszió itt nem az ismétlésszámokban mutatkozik meg, hanem hogy mennyire tudom közelebb vinni a lábaimat egymáshoz. A cél természetesen a zárt láb.

    Hát egy kicsit bő lére eresztettem a dolgot :)(elkapott a hév, szeretem ezt a témát :))

    Üdv.

    Zoli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv,

      szerintem is a legjobb keverni a dolgokat! Ez az izgalmas ebben, a folyamatos kísérletezés és a megtalálás öröme, amikor valami beválik. Egyelőre nem is gondolok az egykezes húzoncra: irreális. A felemásból is max 2 megy, de ez nem is meglepő a súlyomat tekintve. Szerintem jó módszer a lábközelítés, bár én más úton járok. Tetszik a calisthenics blokkjaid egyszerűsége. Mondhatni spártai. :)

      Jó edzést!

      - Zsolti

      Törlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.