2012. február 10., péntek

Csütörtök esti gyógytorna

Na jó, nem a szó szoros értelemben, vagy mégis? :)

Nem gyógytornán voltam, hanem náthásan gyakoroltam (semmi láz, vagy ilyesmi, úgy biztos nem mozogtam volna semmit. Az többet ártott volna mint használ), ami után sokkal jobban lettem. Tényleg csak gyakoroltam, kis súlyokat vettem elő. Késő délután volt egy kis PMM (16.) majd este természetesen nem maradhatott el a Calisthenic adagom.

Késő délután:
- Zhealth Neural Warm Up (ZHNWU)....végigmentem az összes gyakorlaton
- IC
- SMR
- hip flexor stretch, tactical frog, pumpáló nyújtás, cross crawl, vádli nyújtás

PMM (16.):
-TGU
2-2 (20)
1-1 (32)
- Goblet (24) 2*6
- Lendítés (24) 2*15

- C+MP 3-3 (20,24)
- C+FS 4-4 (20,24)

- Egykezes lendítés (20) 2*10-10
- Szakítás (20) 5-5,6-6,7-7

- Suitcase walk (24)
- Falnál le-fel sétálós híd 2*2

Este:
Calisthenic:
- IM
- Pistol 2*2-2
- Egykezes fekvőtámasz 2*2-2
- V-lábemelés 2*5
- Húzódzkodás 2*8
- Egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) 2*1-1...egész jól ment
- Guggolótámaszból kézállás 2*1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.