2012. február 16., csütörtök

Szerda

Este fogtam a kis súlyokat és lenyomtam a 20. PMM-et és volt némi Gimnasztika is. Kis súlyokkal, kevés sorozattal és ismétléssel dolgoztam. Nagyon jól esett, régen éreztem már magam ennyire jól gyakorlás után. Úgy tűnik a központi idegrendszerem is támogatja ezt a mókát :)

Szemeztem a nagy súlyokkal is, mert úgy éreztem hogy rájuk vagyok hangolódva, de nem, tartom magam az előző bejegyzéshez és az elkövetkező 2-3 hétben csak és kizárólag a minőségre fektetem a hangsúlyt.

Rengeteg korrekciós munka is volt, ez miatt hosszúra sikeredett a gyakorlás, de sajnos ez ezzel jár.

Este:
- Zhealth Neural Warm Up (teljes....lemértem, 8 perc alatt meg volt)
- SMR (csak a lényegeseket csináltam)
- IC

PMM (20):

3 kőr:
- TGU (20) 1-1
- Clean (20) 5-5

Ekkor csöngettek, jöttek a kiszuperált kanapénkért amit eladtunk. A vevő a mi épületünkből való volt (7. emelet), kérte hogy segítsek felvinni (mi a 4-en lakunk) és mivel a kanapé nagy, nem fért be a liftbe, így cipekedtünk egy kicsit. Nem volt vészes, nehezebbre emlékeztem. Szerencsére ez a közbevetés nem zavart be, tudtam folytatni a gyakorlást.

3 kőr:
- Goblet (24) 5
- Lendítés (24) 10

- Egykezes lendítés (20) 3*8-8...ez gyengém, többet fogom gyakorolni
- Suitcase walk (20)

Gimnasztika

2 kőr:
- falnál le-fel sétálós híd 2
- pistol 2-2
- egykezes fekvőtámasz 2-2

- Primal Move (6-7 perc)

Gyakorlatok között aktivációs és korrekciós gyakorlatok:
- arch és hollow position
- gyűrű (20)
- armbar (20)
- pumpáló nyújtás
- tactical frog
- hip flexor stretch
- 2 db váll korrekciós gyakorlat (nevüket nem ismerem)
- brettzel
- vádli nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.