2012. február 28., kedd

Kedd

Megint nem volt sok időm a kezdő csoport elött, úgy tűnik ez általánossá válik. Egész nap kocsiban ültem, vágytam a mozgásra, ezért az alábbi mókát találtam ki magamnak (természetesen ez is PMM):

Délután:
- Zhealth
- SMR
- armbar, gyűrű, pumpáló nyújtás, tactical frog

- TGU (20), 4 perc max = 3*1-1
- Goblet (24), 4 perc max = 4*5
- Egykezes lendítés (16) 4 perc max = összesen 80 db
- Suitcase walk (20)

A gyakorlatok között csak annyi pihenő amíg az egyik súlytól átmentem a másikig.
Nem kapkodtam el a dolgokat, a hangsúly a minőségen volt.

Este még volt némi szakítás és clean gyakorlás a 20-as bellel + volt valamennyi ugrálókötél (ma szereztem be egy Buddy Lee ugrálókötelet, ki kellet próbálnom) és volt Primal Move is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.