2012. február 6., hétfő

Szombat (Biofeedback további tesztelése)

Továbbra is Biofeedback tesztelés volt a mélyebb megértés érdekében. Jelentem: nem lettem okosabb :)

Este:
- SMR....kis javulás a biofeedback szerint, de továbbra is nagyon jól esett
- Zhealth (végigmentem az összes gyakorlaton, ami egy kicsit időigényes volt)......kis javulás
- Hip flexor stretch és vádli nyújtása......hatalmas nagy javulás

Fegyenc:
- teljes fekvőtámasz 15.....romlás
- teljes guggolás 15.....pici javulás
- Lendítés 10 (24).....javulás

- szűk fekvőtámasz 10....javulás, pedig ez nehezebbnek számít mint a teljes fekvőtámasz, és ha a biofeedback edzés normális menete szerint dolgoztam volna, akkor a teljes fekvőtámasz romlása miatt a szűkig már el sem jutottam volna, pedig az meg javított a helyzeten......továbbra sem értem a dolgot
- szűk guggolás 10....stagnálás
- Lendítés 10 (24)....stagnálás

Eddig volt a bemelegítés :)

2 kőr:
- falnál le-fel sétálós híd 2.....javulás (ettől szinte mindig javulás van)
- egykezes fekvőtámasz 2-2...stagnálás (és nem ment jól egyátalán)
- pistol 2-2...javult

- Lendítés (24) 15/15 felosztásban, 11-12/kőr, 10 kőr = 113 db....brutálisan romlott

- Primal Move (5 perc)
- Nyújtás, Brettzel

A hosszú Zhealth és a sok tesztelés miatt sokáig tartott az edzésem, de szerencsére most ráértem erre.

Megjegyzés: személyes véleményem a Biofeedback-el kapcsolatban, hogy nekem nem egyértelmű a dolog, egy kicsit zavaros a kép. Már régóta használom ezt a dolgot, de nem mentem bele ilyen részletesen, inkább csak a bemelegítés utáni állapotokat figyeltem meg vele, vagyis azt, hogy a bemelegítés után fel vagyok-e készülve, rá vagyok-e hangolódva az aznapi gyakorlásra (ezek mindig javulást hoztak, a kérdés mindig az volt hogy mennyi idő alatt leszek ráhangolódva.....volt hogy 3-4 perc alatt, de volt olyan is-főleg reggelenként- hogy 15 perc kellett hozzá). A gyakorlatok közti tesztelés, előtesztelést eddig csak ritkán néztem meg.
Másik problémám, hogy megakasztja a gyakorlást, elveszi a gyakorlás élvezetét és nem érek el vele különösebb nagy eredményt.

Maradok az eredeti elképzelésemnél (ami maximálisan jól működött eddig, legalábbis ezt mutatják az eddigi eredményeim), vagyis tesztelem az idegrendszer állapotát a bemelegítés után, és csak akkor ugrok neki a gyakorlásnak ha úgy tűnik hogy teljesen rá vagyok hangolódva a dologra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.