2012. február 4., szombat

Péntek (Biofeedback tesztelés)

Ma a Program Minimum Minimum 13. napja jött el. Nem akartam nagy súlyokkal dolgozni, inkább csak bele akartam mélyedni a biofeedback rejtelmeibe, tesztelésébe. A tesztelés és sok agyalás miatt másfél órás lett a gyakorlás és nem lettem sokkal okosabb, nem minden világos, sok minden bezavart.

A tesztelés a nyújtott lábbal előrehajlás volt, mégpedig úgy hogy gyakorlatok előtt és után megnéztem meddig tudok előrehajolni.

Direkt úgy kezdtem bele hogy tudtam, nem vagyok teljen kipihent.

Este:
- SMR....ettől nem sok minden változott, viszont jobban éreztem magam tőle, jobban mozogtam utána
- Zhealth....ettől csak egy nagyon kicsit tudtam jobban előrehajolni, de javult
- Kettlebell express bemelegítés....tovább javult, de ettől is csak kicsit

- TGU 1-1 (16,24,32,40).....érdekes dolog történt itt. A 16-ost nem szerette, romlott a dolog, viszont nem hagytam abba, mentem tovább a 24-re (semmi korrekció után, még csak nem is pihentem pár másodpercnél többet) és ettől meg javult a helyzet. Ha az ajánlások alapján dolgoztam volna, akkor a 16-os után (és persze ha utána végeztem volna némi korrekciót és azután sem javult volna) akkor itt abba kellett volna hagynom az egészet. Így meg mehettem tovább a kedvenc gyakorlatommal. Nem tudom mire vélni a dolgot, remélem pár hozzáértő olvassa a blogomat és megmagyarázza ezt. Egyébként a többi súlynál meg se javulás, se romlás nem volt, felmentem 40-ig.
- Goblet guggolás 3 (16,24,32,40)....itt már a 16-ostól is hatalmas javulás volt, a többi súlynál meg stagnálás. Ráadásul a késöbbiekben végzett gyakorlatoknál (Lendítés, Suitcase walk) is maradtam ugyanezen a szinten.
Egyébként azt is észrevettem, hogy a guggolástól mindig javulás van, akár jó napom volt akár nem, akármekkora súllyal kezdem, akármennyi pihenőidőt is tartok. Ezt sem értem, szóval ha van itt valaki hozzáértő akkor ne hezitáljon megmagyarázni :)
- Lendítés
KK (24) 5*12
EK (24) 4*5-5
Stagnálás volt
- Suitcase walk (24)
Stagnálás
- Planché progresszió
Stagnálás
- Primal Move (6 perc)

Úgy tűnik a Goblet guggolás mindig segít, meggondolandó hogy ezzel kezdjem a gyakorlásaimat.

Sok mindent nem értek, tovább fogom tesztelni a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.