2012. február 20., hétfő

K-Active Kinesiology Tape képzés

Péntek este sikerült korán lefeküdnöm (este 6-kor :)), másnap reggel 6-ig aludtam. Álatalában jól szokott esni a sok alvás, most viszont nagyon rosszul ébredtem. Merevek voltak az izmaim, úgy mozogtam mint egy robot. Le is mértem a törzshajlításomat, csak a sípcsontom közepéig sikerült lehajolnom. Eszemben sem volt gyakorolgatni így korán, nagyon balesetveszélyes lett volna. (egyébként sem vagyok ráhangolódva a reggeli edzésekre, kb. jó 20 perc bemelegítés kell mire harcra kész állapotba hozom magam).

De az élet közbeszólt. Elromlott a nagyon régi mosógépünk, le kellett cserélni. Ez azzal járt hogy a régit le kellett vinni a tárolóba. Mivel általában nem szokásom ilyenek elött bemelegíteni, ezért most sem tettem. Kár volt, a derekam totál kikészült. Keresztcsonti fájdalom, majdnem minden lépés fájt. No nem vészesen, de azért mégiscsak fájt. Ezt még tetéztük azzal, hogy az új mosógépet is fel kellett vinni. Ezután a törzshajlítás előre tesztet egyátalán nem tudtam megcsinálni.

Na de nem én lennék, ha nem próbáltam volna meg így is edzeni, gyakorolni.
Fogtam a tanulmányaimat (Zhealth, SMR, Primal Move) és kb 15. percen belül teljesen használható állapotba hoztam magam. A fájdalom teljesen elmúlt, a törzshajlítás előrében pedig a tenyeremet is le tudtam tenni. :) (ezután természetesen lenyomtam a gyakorlásomat)

MEGÉRTE TANULNI

Sokat tépelődök azon hogy kiadjak-e egyes képzésekre olyan sok pénzt (mert hát valljuk be öszintén, némelyiknek elég borsos az ára), de ezeknél az eredményeknél bebizonyosodik, van értelme.

- Ha csak a saját gyakorlásaimat el tudom végezni évekig (és természetesen ez a cél....a mozgás a szenvedélyem, hobbim, életem végéig szeretném csinálni)....MEGÉRTE
- Ha családom, rokonaim, barátaim mozgását tudom fájdalommentessé, élvezetessé tenni.....MEGÉRTE
- Ha a klienseim mozgását rendbe tudom hozni (akár edzés elött is, így nem kell kihagynia azon a napon)....MEGÉRTE

De miért is írtam a bejegyzés címének: K-Active Kinesiology Tape képzés?

Csak azért, mert szombaton és vasárnap Budapesten lesz ilyen képzés, amire menni fogok. Ez a képzés maximálisan beleillik abba a képbe, amit fent leírtam. További eszköz arra, hogy segíteni tudjak másoknak és magamnak. Már nagyon várom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.