2012. április 13., péntek

Csütörtök - Javulás

Javulás van Pistol terén. Felülvizsgáltam, kikockáztam és rájöttem hol a hiba. Ezután már simán ment bemelegítés és korrekciós gyakorlatok nélkül is. Öröm van.... :)

Tanúlságos a dolog: erőnövelés van mostanság, szépen alakul a katonai nyomásom és a guggolásom is. A pistolomat ez pozitívan kellene hogy befolyásolja, de mivel a pistolt csak keveset gyakoroltam mostanában, ezért a minősége is romlott a kivitelezésnek, szét is esett az egész bal lábnál...nem is tudtam pár napja 1 normális ismétlést sem elvégezni vele. Tehát hiába van meg az erő, a helyes mozgásminta és a rossz minőség esetén lehet hogy semmire nem megyünk.

A lényeg, hogy lehet dolgozni az erőnövelésen nagy súlyokkal, de dolgozzunk a minőségen is és tegyük rendbe a mozgásmintákat. Csodákat érhetünk el vele.

Délután:
- IC
- Pumpáló nyújtás, Tactical Frog

- Dupla C+MP (16-16) 2*5
- Goblet (24) 2*5
- Clean (24) 5-5,6-6,7-7,5-5,5-5

- SMR, Brettzel

20 és fél perc volt az egész

Este még csak úgy szórakozásból, vacsora készítés közben gyakorolgattam:
- pistol
- húzódzkodás
- kézállásból nyomás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.